Monday, October 2

Manchester United

Jo, da.

Det er United som er tingen. Som barn heide jeg faktisk på Tottenham, men falt fra (ikke som det burde være, men realiteter er jo realiteter - akkurat som jeg i Norge har blanda hjerte for Viking og Bryne).

Følger med. Så Solskjær stå på rett sted to ganger mot Newcastle, og har sett dem mot Watford, Arsenal, pluss oppsummeringer fra andre kamper.

Christiano Ronaldo har vært glimrende i år. Saha det samme. Gary Neville er god og Giggs er fantastisk, en av verdens absolutt beste spillere, spør du meg. Men United er først og fremst et lag som fosser fram på samme måte uansett hvem som spiller, en angrepslinje som overvelder uforberedte forsvar, med midtbanespillere bak som smeller inn det som kommer ut igjen.

Det finnes lag med bedre enkeltspillere totalt sett, kanskje, men i år virker det hvert fall som United har en egen evne til å feie over middelmådige lag. Så får vi se hvordan det går.

3 Comments:

Blogger Helge Årsvoll said...

Ja, jeg er imponert over at Man U nå leder serien. De har ikke forsterket laget noe spesielt foran sesongen, og jeg mener bestemt at Carrick er overvurdert som spiller. Nå er ikke Arsenal langt bak United, så jeg gleder meg til å se hvordan det hele ender. At Solskjær skorer mål for United igjen er helt utrolig. Jeg håper han kan få spille enda flere kamper i løpet av sesongen, og det spørs vel om Ferguson kan unnlate ham etter det han nå har gjort! Kjekt å blogge over fotball!

19:41  
Blogger Geir Skårland said...

Det kan jo ha noe med motstanden å gjøre at United leder. Enig foreløpig om Carrick. Tror kanskje Arsenal blir for ustabile?

21:12  
Blogger Helge Årsvoll said...

Vel, nå har vi vunnet 5 på rad. Fortsetter dette, er det ikke lenge før vi er like bak Man U. Jeg begynner å få troen tilbake, etter et par år litt bak!

Faktisk tror jeg vi kan vinne serien i år.

17:01  

Post a Comment

<< Home