Thursday, April 6

Sandnes - Åsane 7-0

"Åsane have a strong team"
"The Sandnes Ulf board expects the team to battle bravely against relegation this year."
"Assistant manager Johan Selvig thinks we have the players to just avoid relegation"

Første kamp i sesongen endte 4-2 til laget mitt, etter vi lå under 0-2 hjemme mot Jotun Årdalstangen etter noen lumske gjennombruddspasninger.

Andre kamp turte jeg nesten ikke sette i gang, forberedt på juling. Spillerne på motstanderlaget så rett nok ikke bedre ut enn mine, men Åsane hadde også vunnet 1. kamp og skal være et av de sterkere lagene i 2. divisjon avdeling 3.

Målene bare rant inn. Vi ledet 6-0 til pause. Styret er begeistret, og under min ledelse har laget ikke tapt en eneste kamp ennå. Forsiktig taktikk, med lange baller og lite kreativitet, har gitt en del utvalgte klubbløse spillere kontrakt og nå går det så det suser. Nå gruer jeg meg bare til å møte Brann 2, for de har en del gode spillere. Men oddsene er vist helt av skaftet i min favør...

(Football Manager 2006, altså, ikke virkeligheten... men enda morsommere)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home