Monday, June 12

Fotball i opptak

Går an. Krever intens disiplin og sosial forutseenhet for å unngå å høre resultater på radio eller gjennom samtale.

Forutsetter også at man stiller inn videoen korrekt. For vår del må rett kanal (AUX2) på videoen være valgt og parabolmottakeren stilt inn på rett kanal.

I tillegg må man altså ha skrudd av tekst-TV på parabolmottakeren. Dermed ble det tre timer med meningsløse annonser i stedet for Nederland - Serbia og Montenegro denne gangen. Ja, ja, Nederland var visst best, som forventet.

1 Comments:

Blogger Helge Årsvoll said...

Huttetu! Jeg har fått meg bredbånd, vet du. Og med det har jeg gitt opp videoen. Jeg får det rett og slett ikke til, og har ikke tålmodighet...

Men nå koser jeg meg med Spania-Tunisia. Fantastisk fotball!

22:44  

Post a Comment

<< Home